Wednesday, August 19, 2009

Egged Jerusalem Revamp

Borrowing the map from the London Underground, the Egged bus company has revamped their Jerusalem bus routes, and even created bus maps, modestly reminiscent of the London Underground.

Their whole explanation in English, is here.

Familiar routes like the Ramot 35 and 36 lines have been discontinued, highspeed express routes via the Begin expressway have been introduced, and other lines have been "improved."

The Chomat Shmuel neighborhood (Har Choma) gains 2 new routes, as does Gilo and Ramot, Ramat Shlomo, Givat Shaul and Har Nof.

And if this is all new and exciting -- just wait till the light railway starts...(if it ever finishes construction)


Wherever I am, my blog turns towards Eretz Yisrael טובה הארץ מאד מאד

6 comments:

Shmilda said...

Very nice.

Now perhaps the next step will be "limited" buses.

Neshama said...

Wow, this is tremendous.

Preparing for the new Beis HaMikdash, the Geula and the 21st Century.

Neshama said...

I just though of something - maybe they could extend the rail-road out to Beit El, or Elon Moreh, or even Efrat and Hevron?

Unknown said...

Does this mean that there will not be buses going to kikar tzion and the old city?

Hmmmm....

Jameel @ The Muqata said...

jmminy: The light rail will be going there. I dont think they have canceled all buses to kikar tzion.

YMedad said...

They buried the electrical lines and it'll take a long time to redo it:

בלעדי: הרכבת הקלה בירושלים קברה תחתיה את החשמל
תקלה נוספת בדרך לרכבת: חברת החשמל טוענת כי התשתיות שהזיזה לצורך בניית המסילה ברחוב יפו - נקברו בבטון
ליאור גוטמן 30.07.09, 11:25 19 תגובות

הקמת מערך הרכבת הקלה בירושלים לאורך רחוב יפו מטרידה לא רק את הסוחרים, אלא גם את חברת החשמל. ל"כלכליסט" נודע כי במהלך העבודות ברחוב כוסו תשתיות החשמל בבטון.

הדברים נחשפו במכתב ששלחה חברת החשמל למנכ"ל עיריית ירושלים יאיר מעיין. אנשי חברת החשמל טוענים כי הזיזו את תשתיות החשמל ממרכז רחוב יפו לצדדיו, כדי לאפשר את העבודות לבניית הרכבת. אולם לטענתם, הם גילו כי התשתיות כוסו בבטון, מבלי שאיש יידע אותם בדבר.

לדברי חברת החשמל, כל טיפול בתקלה ברחוב דורש "פתיחת ריצוף, שבירת כיסוי עבה של בטון וחיתוך ברזלים". החברה טוענת כי אחת התקלות דרשה 18 שעות עבודה שכללו "איתור, חציבה בבטון, התגברות על מכשולים ותיקונם". יש לציין כי מדובר גם בתשתיות חברת סלקום וחברת שטראוס, שהציבו לטענת חברת החשמל עמודי שילוט או תשתית מקומית ללא תיאום. הפתרון, על פי חברת החשמל, הוא הקמת פורום לתיאום עבודות תשתית שיחבר את כלל הגופים שפועלים בתחום.

מחברת סיטיפס, זכיינית הרכבת הקלה, נמסר שנושא תיאום התשתיות נמצא באחריות עיריית ירושלים וסיטיפס אינה מבצעת עבודות מבלי שאושרו ותואמו עם כלל הגורמים לרבות חברת החשמל. "חברת החשמל הכירה את תוכניות העבודה ואת לוחות הזמנים. זמן רב לאחר שהסתיימו עבודות הריצוף התעוררה חברת החשמל וביקשה לבצע תיקונים לאורך התוואי, דבר שחייב את פירוק הריצוף שכבר הונח. סיטיפס הסכימה לצקת בשולי הרחוב רצועת בטון מוחלש (ברוחב מטר אחד) על מנת להקל על חברת החשמל בביצוע תיקונים בעתיד".

Search the Muqata

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails